Electromit Serv: Reparații injectoare Delphi

injectoare delphi

Injectoarele Delphi Diesel sunt printre cele mai sensibile produse mecanice folosite în procesul de producție a sistemelor de injecție.

Au un caracter versatil, fiind ușor de adaptat în funcție de scopul de utilizare (sistem de injecție directă/sistem de injecție indirectă). Se regăsesc la autoturisme: Ford, Dacia, Mercedes, Peugeot, Citroen, Chevrolet, KIA, Renault și camioane: Volvo Delphi Euro 3, Euro4, Euro 5 și Euro 6, DAF Volvo, Euro 5, Euro 6, Delphi Euro 5, EUI/EUP, DAF Smart Injector.

Proces reparație injector Delphi

banc proba injectoare Delphi AVM2-PC

Injectoarele trebuie reparate doar în microlaboratoare speciale, ferite de impurități, praf sau alte reziduuri. Cu o experiență de peste 10 ani, atelierul nostru de reparații are capacitatea să recondiționeze sau să repare injectoare de tip Diesel Delphi folosind echipamente de ultimă generație.

Procesul de reparație constă, la fel ca și pentru celelalte tipuri de injectoare, în generarea unui cod de corecție. Pentru reparația injectoarelor Delphi echipate pe camioane folosim echipamentul oficial de testare și calibrare Hartridge AVM2PC, generarea unui nou cod de corecție ne fiind posibilă fără acest banc de lucru.

Care sunt cauzele defectării unui injector common rail?

  • Motorina de proastă calitate
  • Circulația în regim de viteză redusă, cu turații scăzute
  • Existența impurităților în instalația de alimentare
  • Supraîncălzirea componentelor sistemului de injecție
  • Defectarea altor componente
  • Intervenirea într-un mod neprofesionist la sistemele autovehiculului
curatare injector

Care sunt simptomele unui injector common rail defect?

Mașina nu mai „trage”, nu mai pornește sau pornește cu greutate

Motorul are nevoie de combustibil suficient pentru o ardere bună și puternică. Dacă arderea este împiedicată, puterea motorului suferă.

Motorul are trepidații, pierde carburant sau funcționează zgomotos

Are loc o slabă amestecare aer și combustibil în cilindri și provoacă un proces de ardere incompletă. Injectorul poate omite o pulverizare, provocând un sunet sesizabil și pierderea imediată a puterii motorului. Când acest lucru devine sever, șoferul va simți o zmucitură din motor.

Motorul se înceacă, merge sacadat

Motorul nu funcționează coerent - fără amestecul propriu de aer și combustibil, arderea în interiorul cilindrilor este blocată.

Eșuarea testului de emisii

Scăderea eficienței combustiei combustibilului determină un consum incomplet sau inegal, ceea ce duce la creșterea emisiilor.

Crește consumul de combustibil

Când eficiența arderii combustibilului este afectată în mod negativ, deseori va trebui să fie ars mai mult combustibil pentru a atinge nivelurile dorite de performanță.

Dacă nu facem reparațiile la timp, riscăm…

schema reparatii injectoare bosch
  • Reparație ulterioară mult mai costisitoare
  • Defecțiunea altor componente
  • Oprirea bruscă a motorului ce poate avea urmări grave pentru participanții la trafic
  • Poluarea mediului
  • Amenzi

Aveti intrebari?

Nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon +40 744 109 184 sau 0741 109 184



Meniu