Electromit Serv

Electromit Serv

Cu o experiență de peste 10 ani pe piață, service-ul nostru este specializat în diagnosticarea, repararea și testarea injectoarelor, pompelor de injecție și pompelor de înaltă presiune pentru sisteme Bosch, Piezo Bosch, Delphi, Denso, Siemens Continental și injectoare pumpe-duse întâlnite la autoturisme de la Euro 2 la Euro 6

Reconditionare pompa injectie

Servicii oferite:

reparatii injectoare piezo bosch

Verificare injectoare Bosch Piezo

Sistemul electric piezo permite transformarea solicitarii mecanice intr-un semnal electric si vice-versa. Un injector de tip piezo foloseste acest efect pentru a activa mecanismul de deschidere si de inchidere a supapei de injectie. Injectoarele Bosch Piezo fac parte dintr-o categorie de produse de nouă generație și funcționează în baza unui sistem de injecție Piezo hidraulic. Acestea sunt echipate pe motoare puternice, Euro 5 și Euro 6 precum autoturisme Audi, Volkswagen, Skoda, Seat, BMW, Mercedes, KIA și camioane Iveco Cursor 10, Iveco Cursor 13. Citeste mai mult

reparatii injectoare bosch

Reparatii injectoare Bosch CMR

O mare parte din tehnologia common rail de pe piață este reprezentată de injectoarele marca Bosch. Ca și orice alt tip de injector, Bosch funcționează în baza unui cod, care, în cadrul atelierului nostru, poate să fie reconfigurat/recodat, în funcție de necesități. Citeste mai mult

reparatii injectoare delphi

Reparatii injectoare Delphi

Injectoarele Delphi Diesel sunt printre cele mai sensibile produse mecanice folosite în procesul de producție a sistemelor de injecție. Au un caracter versatil, fiind ușor de adaptat în funcție de scopul de utilizare (sistem de injecție directă/sistem de injecție indirectă). Se regăsesc la autoturisme: Ford, Dacia, Mercedes, Peugeot, Citroen, Chevrolet, KIA, Renault și camioane: Volvo Delphi Euro 3, Euro4, Euro 5 și Euro 6, DAF Volvo, Euro 5, Euro 6, Delphi Euro 5, EUI/EUP, DAF Smart Injector. Citeste mai mult

reparatii injectoare denso

Reparatii injectoare Denso

Injectoarele Denso sunt sisteme de ce echipează cele mai noi mașini, de la Euro 4 până la Euro 6 și sunt o soluție eficientă pentru fiecare generație de motoare Diesel, asigurând eficiență, performanță crescută, fiabilitate și un nivel minim de emisii. Se regăsesc pe: Opel, Peugeot, Citroen, Ford, Nissan, Toyota, Mitsubishi, Mazda, tractoare Kubota, motoare ISUZU echipate pe numeroase utilaje etc. Citeste mai mult

Reparatii injectoare Siemens VDO - Continental

Asemănător cu injectoarele Bosch Piezo, injectoarele Siemens Continental au un nivel ridicat de sensibilitate. Acestea se regăsesc pe ultimele generații Volkswagen, Ford, Peugeot, Citroen, Range Rover, Renault, Dacia, Audi, Skoda de tip Euro 4, Euro 5 și Euro 6. În general, simptomele de defectare a injectorului se referă la pierderea puterii motorului sau la prezența unor zgomote neconforme în zona motorului. Citeste mai mult

Reparatii pompe injectie

Tehnicienii nostri sunt capabili sa efectueze verificari si reparatii la majoritatea pompelor de injectie diesel, controlate mecanic (Delphi din serille DP200 si DP300), cat si electronic (Bosch/Zexel tip VP29/30, VP44 etc). Procesul de reparatie are loc in conditii stricte, folosind aparatura specializata, ceea ce asigura astfel garantia unei functionari ulterioare indelungata. Citeste mai mult

Repararații Pompe Injectie Bosch

Pompele de injecție Bosch sunt cele mai utilizate în cazul autoturismelor Opel, BMW, Ford Focus, Ford Mondeo, Ford Transit, Nissan, Mitsubishi dar și al utilajelor agricole și vehiculelor ușoare ca și MAN, Volvo, Bosch VP30 și Bosch VP44. Acest tip de pompe de injecție funcționează în totalitate în baza unui sistem electronic, având computerul montat direct pe sistemul de injecție. În cazul unei pompe de injecție Bosch defectă, repararea profesională se poate face exclusiv doar pe bancul de lucru Bosch EPS815. Citeste mai mult

Reparații injectoare pumpe duse

Injectoarele pumpe duse sunt injectoare de tip EUI (Electronic Unit Injector) și tip EUP (Electronic Unit Pomp) ce funcționează, după cum îi spune numele, printr-un sistem electronic. Acest tip de injector se găsește montat atât pe autoturisme (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat), cât și pe camioane (Mercedes, Acros, Mercedes Atego, Iveco, Volvo, DAF) și utilaje agricole (Deutz, Cummins, Perkins). Citeste mai mult

Simptome Injector Defect

1. Mașina nu mai „trage”, nu mai pornește sau pornește cu greutate

Motorul are nevoie de combustibil suficient pentru o ardere bună și puternică. Dacă arderea este împiedicată, puterea motorului suferă.

2. Se aprinde lumina martor de verificare a motorului.

3. Crește consumul de combustibil

Când eficiența arderii combustibilului este afectată în mod negativ, deseori va trebui să fie ars mai mult combustibil pentru a atinge nivelurile dorite de performanță.

4. Motorul are trepidații, pierde carburant sau funcționează zgomotos

Are loc o slabă amestecare aer și combustibil în cilindri și provoacă un proces de ardere incompletă. Injectorul poate omite o pulverizare, provocând un sunet sesizabil și pierderea imediată a puterii motorului. Când acest lucru devine sever, șoferul va simți o zmucitură din motor.

5. Motorul se înceacă, merge sacadat

Motorul nu funcționează coerent - fără amestecul propriu de aer și combustibil, arderea în interiorul cilindrilor este blocată.

6. Eșuarea testului de emisii

Scăderea eficienței combustiei combustibilului determină un consum incomplet sau inegal, ceea ce duce la creșterea emisiilor.

7. Apar emisii de fum negru la accelerare.

Simptome Pompa Injectie Defecta

1. Motorul trepidează și nu merge uniform la viteze mari

Cel mai comun semn al unei probleme la o pompă de injecție apare atunci când conduceți un vehicul cu o viteză mare constantă. În timp ce călătoriți, mașina va rula bine aproximativ 15 km, iar apoi va începe să tresare și să tremure pentru circa 1-2 km înainte de a reveni la normal. Pierderea presiunii este cea care determină așa zisul „tremur” al motorului și fac pompa să se „chinuie” în timp ce încearcă să transmită combustibil motorului

2. Vehiculul pierde putere în timp ce accelerează

Foarte asemănător cu primul simptom, dar înainte de producerea zgomotelor la motor și a trepidațiilor, motorul va pierde din putere și apoi va continua să accelereze. Procesul de accelerare creează o creștere a cererii de combustibil, iar o pompă de carburant defectă nu poate menține presiunea necesară pentru a furniza combustibilul într-o manieră stabilă. Acest lucru cauzează un amestecul necorespunzator al combustibilului de către motor, finalizandu-se cu pierderea puterii acestuia. Odata ce presiunea este restabilită, motorul este capabil să ruleze fără probleme.

3. Pierderea bruscă a puterii atunci când vehiculul este suprasolicitat

În cazul unei mașini sau a unui camion suprasolicitat, puterea motorului se pierde iar accelerarea nu se mai realizează din cauza pompei defecte. Deși în mod normal o pompă de injecție poate să mențină un flux constant de combustibil și presiune, în condiții de stres, în cazul unei suprasolicitări, piesa nu va mai fi în măsură să țină pasul cu motorul, rezultând pierderea de putere.

4. Cresterea Accelerarii

Un efect opus celor de mai sus, se petrece atunci când o mașină care rulează normal, accelerează subit fără intervenția șoferului, fără ca pedala să fie acționată. În această siuație pompa de injecție nu poate să capteze destulă electricitate pentru a menține presiunea necesară în menținerea unei viteze constante. Acest efect este precedat de situații în care pompa captează un nivel pera mare de electricitate și determină creșterea presiunii combustibilului. Situația este adesea confundată cu o problemă la filtrul de combustibil.

5. Motorul nu va porni

Toate cele enumerate mai sus vor duce, în final, la acest simptom: motorul nu va porni. Când o pompă de combustibil a funcționat până în punctul în care motorul nu mai pornește, înseamnă că nu există combustibil care să ajungă în sistemul de aprindere al motorului. Din acest motiv, șoferii vor auzi cum motorul încearcă să pornească, dar în lipsa combustibilului nu reușește.

Aveti intrebari?

Nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon +40 744 109 184 sau 0741 109 184 Suna-ne

Doru Noje

Adevarati profesionisti, recomand cu incredere

Noje Doru | Facebook review
Adi Lazar

Super profesionisti , injectorul e ca nou

Adi Lazar | Google review