Electromit Serv

reparatii pompe injectie bosch

Electromit Serv :Repararații Pompe Injectie Bosch

Pompele de injecție Bosch sunt cele mai utilizate în cazul autoturismelor Opel, BMW, Ford Focus, Ford Mondeo, Ford Transit, Nissan, Mitsubishi dar și al utilajelor agricole și vehiculelor ușoare ca și MAN, Volvo, Bosch VP30 și Bosch VP44.

Acest tip de pompe de injecție funcționează în totalitate în baza unui sistem electronic, având computerul montat direct pe sistemul de injecție.

Proces reparație pompa injectie Bosch

reparatii pompe injectie bosch

În cazul unei pompe de injecție Bosch defectă, repararea profesională se poate face exclusiv doar pe bancul de lucru Bosch EPS815. După testarea pompei de injecție, fișa de inspecție generată de către bancul de lucru identifică și înregistrează toate uzurille, urmând să recalibreze corecțiile pompei de injecție.

testare pompe injectie

Orice tip de intervenție la pompa de injecție Bosch va necesita calibrarea pompei și rescrierea calculatorului. În lipsa echipamentelor și a procesului de reparație amintit, reparația pompei de injecție se face doar pe jumătate și duce la un nivel mediocru de funcționare a pompei.

Certificat BOSCH - Iancau Dumitru

BOSCH | 26/10/2017
Certificat BOSCH - Iancau Dumitru

BOSCH | 24/10/2017

Simptome Pompa Injectie Defecta

Cel mai comun semn al unei probleme la o pompă de injecție apare atunci când conduceți un vehicul cu o viteză mare constantă. În timp ce călătoriți, mașina va rula bine aproximativ 15 km, iar apoi va începe să tresare și să tremure pentru circa 1-2 km înainte de a reveni la normal. Pierderea presiunii este cea care determină așa zisul „tremur” al motorului și fac pompa să se „chinuie” în timp ce încearcă să transmită combustibil motorului

Foarte asemănător cu primul simptom, dar înainte de producerea zgomotelor la motor și a trepidațiilor, motorul va pierde din putere și apoi va continua să accelereze. Procesul de accelerare creează o creștere a cererii de combustibil, iar o pompă de carburant defectă nu poate menține presiunea necesară pentru a furniza combustibilul într-o manieră stabilă. Acest lucru cauzează un amestecul necorespunzator al combustibilului de către motor, finalizandu-se cu pierderea puterii acestuia. Odata ce presiunea este restabilită, motorul este capabil să ruleze fără probleme.

În cazul unei mașini sau a unui camion suprasolicitat, puterea motorului se pierde iar accelerarea nu se mai realizează din cauza pompei defecte. Deși în mod normal o pompă de injecție poate să mențină un flux constant de combustibil și presiune, în condiții de stres, în cazul unei suprasolicitări, piesa nu va mai fi în măsură să țină pasul cu motorul, rezultând pierderea de putere.

Un efect opus celor de mai sus, se petrece atunci când o mașină care rulează normal, accelerează subit fără intervenția șoferului, fără ca pedala să fie acționată. În această siuație pompa de injecție nu poate să capteze destulă electricitate pentru a menține presiunea necesară în menținerea unei viteze constante. Acest efect este precedat de situații în care pompa captează un nivel pera mare de electricitate și determină creșterea presiunii combustibilului. Situația este adesea confundată cu o problemă la filtrul de combustibil.

Toate cele enumerate mai sus vor duce, în final, la acest simptom: motorul nu va porni. Când o pompă de combustibil a funcționat până în punctul în care motorul nu mai pornește, înseamnă că nu există combustibil care să ajungă în sistemul de aprindere al motorului. Din acest motiv, șoferii vor auzi cum motorul încearcă să pornească, dar în lipsa combustibilului nu reușește.

Aveti intrebari?

Nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon +40 744 109 184 sau 0741 109 184 Suna-ne