Nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon +40 744 109 184 sau 0741 109 184
Cu o experiență de peste 10 ani pe piață, service-ul nostru este specializat în diagnosticarea, repararea și testarea injectoarelor, pompelor de injecție și pompelor de înaltă presiune pentru sisteme Bosch, Piezo Bosch, Delphi, Denso, Siemens Continental și injectoare pumpe-duse întâlnite la autoturisme de la Euro 2 la cele mai noi.
Pentru repararea injectoarelor, pompelor de injectie și pompelor de înaltă presiune folosim bancuri de lucru oficiale și piese originale pentru rezultate maxime în ceea ce privește puterea și performanța sistemelor reparate.
Urmărind îndeaproape un întreg proces de verificare – de la curățarea pieselor cu cuve de ultra sunete, verificarea părții electronice, la montarea pe bancul de testare, toate reparațiile se fac în baza unor fișe tehnice care alcătuiesc planuri de testare în funcție de generația injectoarelor și pompelor de injecție.
Pentru orice intervenție, în funcție de produs, atelierul oferă garanții de la 4 la 12 luni. Pe lângă o vastă experiență în domeniu, echipa noastră deține numeroase certificări de operare și depune eforturi spre a garanta profesionalism, seriozitate și calitate în colaborarea cu fiecare client.
Pentru ca serviciile noastre sa fie intotdeauna de cea mai buna calitate, investim constant in ultimele banci de testare a injectoarelor/pompelor diesel, precum si in uneltele si testele specifice fiecarui model in parte.
Nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon +40 744 109 184 sau 0741 109 184
Motorul are nevoie de combustibil suficient pentru o ardere bună și puternică. Dacă arderea este împiedicată, puterea motorului suferă.
Are loc o slabă amestecare aer și combustibil în cilindri și provoacă un proces de ardere incompletă. Injectorul poate omite o pulverizare, provocând un sunet sesizabil și pierderea imediată a puterii motorului. Când acest lucru devine sever, șoferul va simți o zmucitură din motor.
Motorul nu funcționează coerent - fără amestecul propriu de aer și combustibil, arderea în interiorul cilindrilor este blocată.
Scăderea eficienței combustiei combustibilului determină un consum incomplet sau inegal, ceea ce duce la creșterea emisiilor.
Când eficiența arderii combustibilului este afectată în mod negativ, deseori va trebui să fie ars mai mult combustibil pentru a atinge nivelurile dorite de performanță.
Certificat BOSCH - Iancau Dumitru